မႏၱေလးသားအႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္အေၾကာင္း
ၿမိဳ႕မၿငိမ္းကိုလြမ္းျခင္း
ေရႊပန္းတိမ္ဆရာဦးညီနဲ႕ ယြန္းကုန္သည္ေဒၚခ်စ္ဦးတို႕မွ ျမန္မာသကၠရာဇ္ ၁၂၇၀ခုႏွစ္ တေပါင္းလဆန္း(၅)ရက္၊တနလၤာေန႔မွာ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းကို မႏၲေလးၿမိဳ႕မွာေမြးဖြားခဲ့ပါတယ္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းရဲ႕အမည္ရင္းမွာ ေမာင္ေက်ာ္ၿငိမ္းၿဖစ္ပါတယ္။ ညီေလးတစ္ေယာက္ ရွိပါတယ္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းရဲ႕မိခင္နဲ႔ညီငယ္တို႔က ၿမိဳ႕မၿငိမ္းငယ္စဥ္ကပင္ ဆံုးပါးခဲ့ၾကတဲ့အတြက္ ဖခင္ျဖစ္သူ
နဲ႔သာ ေနခဲ့ရၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ အဖိုးဦးရိပ္နဲ႔ အဖြားေဒၚမမေလးတို႔က ေခၚယူေမြးစားခဲ့ၾက
ပါတယ္။ အဖိုးအဖြားတို႔ရဲ႕လက္ေပၚမွာၾကီးျပင္း ခဲ့ရၿပီး ဖခင္နဲ႔အေနေ၀းခဲ့ရပါတယ္။
ေက်ာင္းသားအရြယ္ေရာက္တဲ့အခ်ိန္က်မွ ဖခင္နဲ႔ျပန္လည္ေတြ႕ဆံုခဲ့ရၿပီး ဖခင္က ၿမိဳ႕မၿငိမ္း ၀ါသနာပါရာ ပညာရပ္မ်ားသင္ၾကားဖို႔အတြက္ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ ဦးဘသက္ဆီမွာ အပ္ႏွံေပးခဲ့ပါတယ္။ ဦးဘသက္ရဲ႕ေနအိမ္ဟာ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းရဲ႕ အႏုပညာရပ္မ်ားကို စတင္ေစႏိုင္ခဲ့တဲ့ ေနရာေလးလည္းျဖစ္ပါတယ္။
ဦးဘသက္ရဲ႕ ေနအိမ္ဟာ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းအိမ္အနီးမွာရွိတဲ့အတြက္ ေက်ာင္းသြားတဲ့အခါတိုင္း ဦးဘသက္ရဲ႕အိမ္ေရွ႕
ကျဖတ္သြားရပါတယ္။ အဲဒီလို ျဖတ္သြားတဲ့အခါတိုင္း ဦးဘသက္ရဲ႕အႏုပညာရပ္မ်ားကို ေငးေမာစိတ္၀င္စား
ေနေလ့လည္းရွိခဲ့တာပါ။ ဦးဘသက္ရဲ႕ေနအိမ္ဟာ ပန္းခ်ီပန္းပုနဲ႔ ဂီတအႏုပညာရပ္ေတြ လႊမ္းၿခံဳေနတဲ့
အိမ္ေလးပါ။ အဲဒီလိုအႏုပညာရပ္ေတြနဲ႔ အႏုပညာအိမ္ေလးဆီကို ၿမိဳ႕မၿငိမ္းေရာက္ရွိခဲ့ရာကေန အႏုပညာရပ္
ေတြျဖစ္တဲ့ ပန္းခ်ီပန္းပု မယ္ဒလင္၊ ဘင္ဂ်ိဳနဲ႔ ဗ်တ္ေစာင္းတီးခတ္ျခင္း ပညာရပ္ေတြကို တတ္ကြ်မ္းခဲ့ရပါတယ္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းရဲ႕ လက္ဦးဆရာေတြကေတာ့ ဆရာၾကီးဦးဘသက္၊ မင္းၾကီးဦးဆက္ရဲ႕ညီ ဦးခ်က္ ၊ ဦးလင္းနဲ႔ ေစာင္းဦးေမာင္ေမာင္လတ္(အာ႒ာ၀ီ) တုိ႔ပါ။ ေဒ၀ဣႏၵာဦးေမာင္ေမာင္ၾကီးဆီမွာလည္း ေစာင္းနဲ႔ပတ္သက္တဲ့
ပညာရပ္ေတြကို သင္ၾကားခဲ့ပါေသးတယ္။
ဒီေန႔အထိတည္ရွိေနဆဲ ေအာင္ျမင္ေနဆဲျဖစ္တဲ့ မႏၲေလးက ၿမိဳ႕မတီး၀ိုင္းကို အုတ္ျမစ္ခ်တည္ေထာင္ၾကသူေတြထဲမွာ တစ္ဦးအျဖစ္ပါ၀င္ခဲ့ရင္း ၿမိဳ႕မၿငိမ္းရဲ႕အႏုပညာရပ္ေတြကို ပရိသတ္ေတြအတြက္ ခ်ျပႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းတို႔ စုေပါင္းတီးခတ္ၾကတဲ့ တရုပ္တန္းဖ်ာ၀ိုင္းလို ဂီတအဖြဲ႔မ်ိဳးေတြက မႏၲေလးမွာအေတာ္မ်ားမ်ားရွိေနပါတယ္။ အဲဒီထဲမွာမွ ဆိုင္းတန္းရပ္က ဂီတ၀ိုင္းနဲ႔ ‘တရုပ္တန္းဖ်ာ၀ိုင္း’ တို႔ဟာ ႏွစ္ဖြဲ႔ေပါင္းၿပီး စုေပါင္းတီးမႈတ္သီဆိုေလ့ရွိၾကပါတယ္။ ဂီတကိုခ်စ္ျမတ္ႏိုးၾကတဲ့ အဲဒီအဖြဲ႔ေလးႏွစ္ဖြဲ႔ရဲ႕ ေပါင္းစည္းတီးခတ္မႈကေန စတင္ၿပီးေတာ့ တီး၀ိုင္းကေလး တစ္ခုအျဖစ္ဖြဲ႔စည္းၾကဖို႔ အဖြဲ႔ႏွစ္ဖြဲ႔က ကိုၾကီးအုန္း၊ ကိုၾကီးေငြ၊ ကိုသန္႔၊ ကိုဘၿငိမ္း၊ ကိုလွဒင္နဲ႔ကိုျမသိန္းတို႔က တာ၀န္ယူၿပီးေတာ့ ‘ဗုဒၶေ၀ယ်ာ၀စၥရတနာပံု’ ဆိုတဲ့တူရိယာအသင္းကို အဖြဲ႔၀င္(၁၁) ဦးခန္႔နဲ႔ စတင္ဖြဲ႔စည္းျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ပုိင္းမွာ ‘ၿမိဳ႕မ’ ဆိုၿပီး ေျပာင္းလည္းေခၚေ၀ၚခဲ့ၾကပါတယ္။
အသင္းကိစၥမ်ားကို စုစည္းေဆာင္ရြက္ၾကဖို႔ဆိုင္းတန္းရပ္မွာရွိတဲ့ ကိုျမသိန္းရဲ႕အိမ္မွာ ဆံုေတြ႕တီးခတ္ေလ့ရွိၾကပါတယ္။ ၿမိဳ႕မအသင္းအားပံ့ပိုးကူညီေပးခဲ့သူမွာ ဦးေတာ္လံုျဖစ္ပါတယ္။ ၿမိဳ႕မအသင္းအတြက္လိုအပ္တဲ့ တူရိယာပစၥည္းေတြကို တုိးခ်ဲ႕ဖြဲ႕စည္းႏိုင္ဖို႕ ေငြေၾကးအင္အားပံ့ပိုးေပးခဲ့ပါတယ္။ (၁၉၈၂) ခုႏွစ္မွာစတင္ ဖြဲ႕စည္းျဖစ္ခဲ့တဲ့ၿမိဳ႕မအသင္းမွာ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းက ၀ိုင္းအုပ္ေခါင္းေဆာင္အျဖစ္
ေဆာင္ရြက္ရပါတယ္။
ၿမိဳ႕မ၀ိုင္းအတြက္ တီးမႈတ္ႏိုင္ရန္ အသံခြဲျခင္း၊ အသံရွာေဖြျခင္းမ်ားကို ရွာေဖြေပးရပါတယ္။ အဲဒီအခါမွာ အသံနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ေတးသြားေတြကို သေကၤတအျဖစ္မွတ္သားထားစုေဆာင္းထားၿပီး ထိုသံစဥ္မ်ားထဲသို႔ စာသားအေၾကာင္းအရာေလးမ်ားကို ထည့္သြင္းရင္းမွ သီခ်င္းမ်ားကိုစတင္ေရးသားျဖစ္လာခဲ့သည္။ မဟာဂီတႏွင့္ျမန္မာစာေပတို႔ကို အႏွစ္သာရက်က် ေလ့လာလိုက္စားတဲ့ခါမွာ ဆန္းသစ္တဲ့သံစဥ္သီခ်င္းမ်ားစြာကို ဖန္တီးတဲ့သူျဖစ္လာခဲ့ပါတယ္။ ၁၉၂၈-၂၉ ခုႏွစ္အတြင္းမွာ တစ္စစနဲ႔ သီခ်င္းေတြေရးျဖစ္လာခဲ့တဲ့ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းရဲ႕ သီခ်င္းေတြထဲမွာ ရႈမ၀၊ အလွၿပိဳင္ပြဲ၊ ခ်စ္တာပဓာန၊ မန္ဒါလီ၊ တခ်စ္ထဲခ်စ္၊ ႏွစ္ပိႆခြဲ၊ ရွင္တစ္ခုဘဲ၊ ခင့္အိမ္မက္၊ ဘင္ဂ်ိဳ၊ မ်ိဳးနဲ႔ေဒါင္းစက္ယာဥ္သီခ်င္းေတြဟာ ထင္ရွားခဲ့ပါတယ္။
၁၉၃၅ ခုႏွစ္မွာ ေခြးတံဆိပ္ကုမၸဏီနဲ႔ ဓာတ္ျပားသြင္းျဖစ္တဲ့အခါမွာ နန္းေတာ္ေရွ႕ဆရာတင္ရဲ႕သီခ်င္းေတြနဲ႔အတူ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းရဲ႕ ခ်စ္တာပဓာန၊ ခင့္အိမ္မက္၊ ရႈမ၀၊ အလွၿပိဳင္ပြဲသီခ်င္းေတြဟာ ဓာတ္ျပားအျဖစ္ ပထမဆံုးအသံသြင္းျဖစ္ခဲ့တာပါ။ (၁၉၃၅) ခုႏွစ္မွစတင္၍ စစ္မျဖစ္မီကာလအထိ ဓာတ္ျပားေပါင္း ေလးဆယ္ေက်ာ္သြင္းခဲ့ၿပီး သီခ်င္းေရးသက္ ၁၈-ႏွစ္ခန္႔အတြင္းမွာ သီခ်င္းအပုဒ္ေရ တစ္ရာ့ငါးဆယ္ေက်ာ္ခန္႔ ေရးသားခဲ့တဲ့သူပါ။ ဓာတ္ျပားအျဖစ္သြင္းခဲ့တဲ့ သီခ်င္းတိုင္းကို ျပည္သူေတြကႏွစ္ၿခိဳက္ခဲ့ၾကပါတယ္။
ေအ၀မ္းကုမၸဏီနဲ႔သြင္းခဲ့တဲ့ ပါရမီေတာ္၊ ေရခင္းေတာ္၊ နတ္သွ်င္ေတာင္၊ ပိ်ဳ႕မွတ္တမ္း၊ ေမ့ပါႏိုင္၊ ဖူးစာပိုင္၊ မဂၤလာေမာင္မယ္၊ သက္ေ၀၊ ခ်စ္လြန္းတင္၊ လွျမဥၨဴ၊ ေလထဲကဖူးစာ၊ ေရႊမင္း၀ံ၊ ႏြဲ႕မ်ိဳးစံု၊ ခ်စ္က်ိဳးေတာ္ေဆာင္ သီခ်င္းမ်ားဟာလည္း ေက်ာ္ၾကားခဲ့ပါတယ္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းဟာ သီခ်င္းေရးသားျခင္းကို ႏွစ္ၿခိဳက္သူပါ။ တစ္ဦးတစ္ေယာက္က သူ႕ရဲ႕အလုပ္အကိုင္ကို ေမးျမန္းတဲ့အခါတိုင္းမွာ သီခ်င္းေရးသူေပါ့ဗ်ာလို႕ ေျပာေလ့ရွိသူပါ။
ၿမိဳ႕မၿငိမ္းဟာ မိမိတို႕ရဲ႕ျမန္မာသီခ်င္းႀကီး၊ သီခ်င္းခန္႔မ်ားကို အေနာက္တိုင္းသေကၤတစနစ္နဲ႔ တီးမႈတ္ဖို႔ ဆႏၵရွိပါတယ္။ သေကၤတစနစ္ကို အထူးလိုက္စားတဲ့ ဒါးတန္း ဦးသန္႔နဲ႔ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းတို႔ႏွစ္ဦးဟာ မဟာဂီတသီခ်င္းမ်ားကို ေခတ္ေပၚတူရိယာမ်ားျဖင့္တီးမႈတ္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ ရည္မွန္းခ်က္တူစြာနဲ႔ႀကိဳးစားခဲ့ပါတယ္။ ေတာၿမိဳင္ေျခလမ္း ဆိုတဲ့ယိုးဒယားသီခ်င္းဟာ သေကၤတျပဳၿပီး ပထမဆံုးစမ္းသပ္တီးမႈတ္ခဲ့တဲ့သီခ်င္းပါ။ ေနာက္ပိုင္းမွာယဥ္ေက်းမႈ၀န္ႀကီးဌာနက ျမန္မာသီခ်င္းႀကီးသီခ်င္းခန္႔မ်ားကို ပန္တ်ာမူမွန္ျပဳေရး သေကၤတ တင္မွတ္ေရး အႀကံေပးအဖြဲ႕၀င္တစ္ဦးအျဖစ္ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းပါ၀င္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါးတန္း ဦးသန္႔နဲ႔ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းတို႔ဟာ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းေရးသားတဲ့ ‘ကသစ္ပန္း’ သီခ်င္းကို အေနာက္တိုင္းတူရိယာပစၥည္း အေကာ္ဒီယံႏွင့္ တေယာတို႔ႏွင့္တြဲဖက္ကာ ဒါးတန္း ဦးသန္႔ရဲ႕တီး၀ိုင္းအဖြဲ႕က ျမန္မာမႈမပ်က္ တီးခတ္ခဲ့ၾကတာဟာ သူတို႔ႏွစ္ဦးရဲ႕ စမ္းသပ္မႈမွတ္တိုင္ ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ၿမိဳ႕မၿငိမ္းဟာ သူစိတ္ပါ၀င္စားတဲ့ သီခ်င္းေရးခ်င္းကိုျပဳလုပ္တဲ့အခါတိုင္းမွာ တေလာကလုံးကိုေမ့ေမာၿပီး သူ႔ရဲ႕သံစဥ္စာသားမ်ားၾကားမွာနစ္ျမဳပ္ေနတတ္တဲ့သူပါ။ စိတ္သေဘာမက်တဲ့အခါမွာ စကားမေျပာဘဲ ခပ္ဆိတ္ဆိတ္ေနတတ္ပါတယ္။ အဲဒီအခါမွာ မုတ္ဆိတ္ေမႊး၊ ပါးသိုင္းေမႊးမ်ားကိုလည္း မရိတ္သင္ေတာ့ပါဘူး။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းဟာ ဟက္ဟက္ပက္ပက္ ရယ္ေမာျခင္း၊ ေလွာင္ရယ္ ရယ္ေမာျခင္းမ်ား၊ ေျပာဆိုျခင္းမ်ား မေျပာဆိုတတ္ပါဘူး။ သူဖန္တီးထားတဲ့သီခ်င္းမ်ားကို သီဆိုသူတို႔က သူ႕စိတ္ႀကိဳက္ သီဆိုႏိုင္ခဲ့လွ်င္ ေဆးလိပ္တိုကိုခဲၿပီး ၿပံဳးေနေလ့ရွိတတ္ပါတယ္။ သူ႕ရဲ႕ဘ၀ သူ႔ရဲ႕ကမၻာဟာ ဂီတအႏုပညာရပ္တစ္ခုသာျဖစ္ပါတယ္။ အေဆာင္အေယာင္ ရုပ္၀တÄဳပစၥည္းမ်ားကို မက္ေမာတတ္သူ မဟုတ္ပါဘူး။ ေရာင့္ရဲစြာနဲ႕ သူ႕ရဲ႕ဘ၀ကို ေနတတ္ခဲ့ပါတယ္။
ၿမိဳ႕မၿငိမ္းဟာ ၿမိဳ႕မတူရိယာအဖြဲ႕မွာ ေတးျပဳတီးခတ္ရင္းနဲ႔ ၁၉၄၅-၅၅ မွာ တည္ေထာင္တဲ့ မႏၱေလးၿမိဳ႕ မႏၱေလးရုပ္ရွင္မွာ ေတးဂီတတာ၀န္ခံအျဖစ္ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းရဲ႕သီခ်င္းေတြဟာ ရုပ္ရွင္ေနာက္ခံသီခ်င္းမ်ား အျဖစ္သာမကဘဲ ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားအမည္မ်ားအျဖစ္ပါ မွည့္ေခၚခဲ့ၾကပါတယ္။ “တိမ္လႊာမို႕မို႕လြင္”၊ သခြတ္ပန္း၊ ႏွစ္ေယာက္ထဲေနခ်င္တယ္၊ ေလခ်ိဳေသြး၊ ဓာတ္တူနာမ္တူ၊ ေလထဲကဖူးစာ၊ ခိုင္းေတာ့သက္ေ၀၊ ခ်စ္က်ိဳးေတာ္ေဆာင္၊ ခ်စ္ျမင့္မိုရ္ စေသာရုပ္ရွင္ဇာတ္ကားမ်ားမွာ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းရဲ႕ေတးအမည္မ်ား၊ စာသားမ်ားမွထုတ္ႏုတ္၍ မွည့္ေခၚခဲ့တဲ့ဇာတ္ကားမ်ားျဖစ္ပါတယ္။ ထင္ရွားတဲ့ ရုပ္ရွင္သီခ်င္းေတြကေတာ့ သခြတ္ပန္း၊ ခ်စ္က်ိဳးေတာ္ေဆာင္(ဆုထူးငယ္ပန္ရြယ္သြန္းဇာတ္ကားမွ)၊ တခ်စ္တည္းခ်စ္(အပယ္ရတနာ)၊ တိမ္လႊာမို႕မို႕လြင္၊ ႏွစ္ေယာက္ထဲ၊ ေလထဲကဖူးစာ၊ ကစားစရာအသည္းမႊာ(တခိုင္လုံးေရႊဇာတ္ကားမွ)၊ မခို႕တရို႕(သားေရႊေဒါင္းေတာင္) သီခ်င္းမ်ားပါ။ ရုပ္ရွင္ပညာရွင္ ၀င္းဦးသီဆိုခဲ့တဲ့ တံမႊပဥၥင္၊ ၿပံဳးတဲ့ေမ၊ မၿပီးေသးေသာပန္းခ်ီကား၊ သစၥာသီခ်င္းေတြဟာလည္း ၿမိဳ႕မၿငိမ္းေရးသားခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေတြပါ။ ျမန္မာေတြရဲ႕ ဂီတအႏုပညာေတြကို ကမၻာကသိေစလိုတဲ့ စိတ္ဆႏၵမ်ိဳး ၿမိဳ႕မၿငိမ္းမွာ ရွိခဲ့ပါတယ္။ ကမၻာတစ္ခြင္မွာျမန္မာ့ ွပာစ့သညပ တီး၀ိုင္းႀကီးေပၚေပါက္လာေရး အတြက္လည္း ႀကိဳးစားခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအႏုပညာရပ္မ်ားကိုေလ့လာရင္း၊ ေလ့က်င့္ရင္း၊သူကလည္းျပန္၍ လက္ဆင့္ကမ္းသင္ၾကားေပးရင္းနဲ႕ ဂီတေလာကကို ေစာစီးစြာ ႏႈတ္ဆက္ထြက္ခြာသြားခဲ့ပါတယ္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းထြက္ခြာသြားပံုက ေၾကကြဲစရာအတိနဲ႕ပါ။
၁၉၅၅ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ(၁၅)ရက္ေန႔၊ နံနက္ပိုင္း(၂)နာရီအခ်ိန္က ၿမိဳ႕မၿငိမ္း ေနထိုင္ရာ ေရွ႕ေတာ္ေျပး၀င္း ေနအိမ္ကေန စိတ္အနည္းငယ္ ကေယာင္ေခ်ာက္ခ်ားျဖစ္ၿပီးထြက္ခြာသြားခဲ့ပါတယ္။ မိသားစု၀င္မ်ားနဲ႕ ခင္မင္သူအေပါင္းအသင္းမ်ားနဲ႕ ၿမိဳ႕မအသင္းသား မိတ္ေဆြေတြကလိုက္လံရွာေဖြၾကေပမယ့္ မေတြ႔ရွိဘဲ ျဖစ္ေနခဲ့ပါတယ္။ ညေနပိုင္း ေျခာက္နာရီေလာက္ေရာက္ေတာ့မွ မႏၱေလးၿမိဳ႕ အေနာက္ေတာင္ဖက္ လူသြားလူလာအလြန္နည္းတဲ့ ပတၲာရပ္မွာ အမည္မသိတဲ့လူတစ္ဦးကို ကားတစ္စီးက တိုက္သြားတဲ့အတြက္ ေခါင္းျပားကာ ေသဆံုးေနတဲ့ အေလာင္းတစ္ေလာင္းကို ေတြ႕ရွိခဲ့ရတဲ့အတြက္ ေဆးရံုႀကီးကို ပို႕လိုက္တဲ့ သတင္းကို သိရွိခဲ့ရတဲ့အတြက္ ေဆးရံုႀကီးကို သြားေရာက္ၾကည့္ရႈတဲ့အခါမွာ ေပ်ာက္ဆံုးေနတဲ့ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းရဲ႕ရုပ္အေလာင္းကို ေၾကကြဲ၀မ္းနည္းဖြယ္ရာ ေတြ႕ရွိရပါေတာ့တယ္။
ၿမိဳ႕မၿငိမ္းဟာ ကြယ္လြန္ခ်ိန္မွာ (၄၇) ႏွစ္ဘဲရွိပါေသးတယ္။ ဂီတအေပၚ ခင္တြယ္စိတ္ႀကီးမားလွၿပီး အၿမဲတမ္းဆန္းသစ္တီထြင္ထားတဲ့ ဂီတေတြကို ေမြးထုတ္ဖန္တီးခဲ့တဲ့ ဂီတပညာရွင္ အလကၤာေက်ာ္စြာၿမိဳ႕မၿငိမ္း ကြယ္လြန္သြားမႈဟာ ဂီတေလာကအတြက္ ကြက္လပ္ႀကီးတစ္ခုျဖစ္က်န္ရစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း သူဖန္တီးထားခဲ့တဲ့ဂီတ ေတြကေတာ့ ဒီေန႔ထိရွင္သန္ေနဆဲပါ။
Labels: ၿမိဳ႕မၿငိမ္းကိုျပန္လြမ္းျခင္း ( မိုးမိုးေအာင္ ) People Magazine ၂၀၀၆ November Issue ၅.၄
2 Comments:
အခုလို ဗဟုသုတရဖြယ္ေတြကို ဖတ္လိုက္ရတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္း နဲ႔ သႀကၤန္ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းနဲ႔ မန္းတေလးဟာ ခြဲျခားလို႔ မရႏုိင္ပါဘူး။ ၿမိဳ႕မၿငိမ္းဟာ မန္းေလးသားေတြအတြက္ ဂုဏ္ယူစရာ သူရဲေကာင္းတစ္ဦးပါပဲ
ကၽြန္ေတာ္ အေလးစားဆံုး အႏုပညာရွင္တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ အလကၤာေက်ာ္စြာ ဆရာၿမိဳ႕မၿငိမ္း အေၾကာင္းကို အခုလို အေသးစိတ္ေရးေပးတဲ့ အတြက္ အထူးေက်းဇူးတင္မိပါတယ္။ မႏၱေလးတရုပ္တန္း လူငယ္တစ္ဦး ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အတြက္ကေတာ့ ၿမိဳ႕မတီး၀ိုင္း စတင္ခဲ့ရာ “တရုပ္တန္းဖ်ာ၀ိုင္း” ဆိုတဲ့ စကားလံုးအေပၚ ဂုဏ္ယူမိတာကေတာ့ အမွန္ပါဗ်ာ။
ကိုတိုး
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home